Kisah Nuffnang dan Blogger yang menaruh harapan


Di kelilingi bloger-blogger OTAI

Assalamualaikum..

Selingan karutan - Ringkas

Edisi dari blogger kepada blogger. Apa yang ingin dikongsi di sini hanyalah luahan perasaan yang tiada kaitan dengan orang lain. hahha.. Cerita apakah? Nuffnang!


BE terakhir saya ialah pada bulan Ogos tahun lepas. Apa salah saya? Adakah saya sudah berlaku curang terhadap Nuffnang? Jawapannya ialah "TIDAK" tetapi hampir-hampir ingin menduakannya. Saya berkesempatan bercerita perihal Buffered Earning ini bersama beberapa rakan blogger 'otai' yang sudah lama berteman mesra dengan Nuffnang. Rata-rata meluahkan cebisan rasa kecewa kerana sekian lama mempamerkan paparan iklan dari nuffnang tetapi sudah sekian lama juga tidak memperoleh Buffered Earning. Saya hampir putus asa untuk melihat semula kelibat BE di jadual analistik akaun Nuffnang saya tetapi terima kasih Nuffnang kerana meletakkan sebutir permata BE di blog saya. Barulah rasa seperti dihargai. kekekke..

Sekian.

p/s : Dapat satu pun jadilah. Yang belum dapat harap bersabar dan berserah aje. Hahha..

Dari Pena Penulis,





Comments

Saya said…
ooo naseb baik x seksi kali ni ekeke
rilek boh.. ejah innity slaluuuu.. nuffnang slowwww
Kech Hidayah said…
hahaha.aku pun lama tak dpt BE.aku redha sebab aku pun jarang update n trafik sikit.hahah.nape gambar ko je yang terang jelas dan nyata?
hana said…
cmne plk ngn sye yg x pnh dpt BE??
hahah...
e'eh.. miss.. beriman.. hahha..
mana boleh seksi selalu.. nnt ramai yg terseksa.. kah2..
ja, trafik kawe dok mantap po demo.. kui2..
Aku baru je nak curang2 ngan nuff.. dia kasi pulak be seketol.. kah2..

Tang gambar tu ko kene tnye cameraman.. en.Mijae.. hahha..
Cik Hana, saya x percaya ngan statement awak.. kekekek.. salunye org comel mesti dpt BE.. x caye tnye kech..
Misshy Innz said…
dah ramai blogger , susah lah nk dpt be ;D
iman jugak said…
aa aa la...susah nak dpt be...bg tips ckit bos...
Misshy Innz, boleh jadi itu merupakan faktor yang boleh dijadikan alasan.. hahha..
ececece.. Rio, aku xcaye r klu ko xde BE.. hahha..

p/s : aku ngan jijan masih menanti greenlight dari ko nak mkn pari asam pedas.. kekeke...
wachak said…
wa punya BE pun dia bagi seketul jerk sekarang ni :(
Chak, jadilah dpt seketol dr xdpt langsung.. hahha..

wa pon lekat seketol je nih.. hadoi..
violetless said…
gambaq aku tak dak pon?hehehe...

be selalu dapat tapi selalu berakhir dengan tak sampai singgit..wahahah
fiezah91 said…
org lagik x dpt be.. haih..
nuff ooo nuff..sila jgn kede blh?erkkk
Vio, gambaq hang aku nak letak tapi takut x muat.. kekekek..

jadilah dpt singgit.. org lain x dpt langsung tu pa cita?? hahhah..
Dak kechik, yeke xdpt?? klu taknak caye boleh x?? hahha..

Bkn kede la, "kerek" baru r betol.. hahhaha..
Unknown said…
gua usha baek punyer eskrem..hihihi
mijae said…
cesssss...

terbit tidak ajak!!
azizan4444 said…
saya dari nuffnang..nak bape be ni?....

hahaha
sollehahn said…
okgak tu pernah dapat...aku dah setahun lebih gelihati ngan nuffnang...tak pernah skali pon dapat BE
Miro, usha sajo dok jadi.. hahha..
Mijae, terbit sang mentari ke hape?? kah2..

Sapo kameraman tu cubo demo teko.. hahha..
Chek, klu nak kasi biar sepuluh terus yg mahal2.. hahha..
sollehahn, mujur2 je dpt tu.. hahha..
harap bersabar je la, aku pun xtau nak kasi resepi camaner nak dptkn BE nih.. hahhah..
APi said…
aku tak pernah claim ape ape kot..
blogger cabuk..
Chaon Cornerz said…
ok weh.. aku dah dapat 1 haritue.. hahha.. thanks nuffnang.. baru komplen dah dapat.. =)) cuba lagi..
Aleen Aiden said…
ok jugaklah ade sebutir.alin punya tggal harapan je la.hu3
~~su manje~~~ said…
singgah dengan cari info kt blog yus
Mr.TN_SkY said…
hahah...SkY dapat BE..tpi BE tuih cam susah je naik..sbb de iklan jenis baru yg salu menempek la plak.zzzz =_=

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA?