Aku Nak Sepak Touya~~~


“Aku nak sepak Touya...”
Bermula dari perkenalan di sebuah laman interaksi yg bernama ‘YS’ lagi da aku rase cam nak sepak aje budak Touya. Mau taknyer, suker sgt bg soklan yang nyakitkan hati.

Contoh: Ade seorang jejaka yang x hensem nak ngorat awek yang cun giler... bla..bla..bla..
Bla..bla...bla...bla...bla...blaaaaaa~~~~~~~~~~~~~
Soalannyer... “SIAPA ONLINE SEKARANG?”
So, “Aku nak sepak Touya”

“Aku nak sepak Touya...”
Sampai hari ni aku tetap nak salahkan madu aku ni sebab kekasih gelap kami da delete blog dia. Siapa??? Si PiNk la. Mungkin ade yg kenal dan ade yg tertanye2 siapalah PiNk ni kn... Muahaha~~~
Aku da bagitau kat Touya, kalau PiNk nak Ferrari pon belikan aje tapi dia degil sangat... Sebab tu la ‘Aku Nak Sepak Touya’

“Aku nak sepak Touya”
Kalau dia lalu kat blog aku, dia mesti “RAMP” punyer... Mau x hangin satu badan aku. Terasa tercabar kewibawaan jiwa rempit aku ni bile dia wat camtu... Heheh...;} Hari tu aku da titik dia 5 tiang, mungkin sebab tu la dia x puas hati so nak repeat la konon...

“Aku nak sepak Touya”
Ke mana sahaja aku pergi mesti terserempak ngan dia. Aku tinggalkan YS, tapi bertemu jugak di Gengblogger. Mungkin dah ditakdirkan kot bayang2 budak Touya ni akan sentiasa menghantui aku.

“Aku nak sepak Touya... Aku nak sepak Touya... Aku nak sepak Touyaaaaaa~~~~~~~~

Sekian.

Comments

Unknown said…
hahahaha

bukan aku taknak belikan tapi karang dia suruh aku drive
Adeh~~~ xpe belikan aje... kiter soh NiNa jd driver merangkap bodyguard... muahahaha...;D
aida said…
hahhaa..

adess cam manje je ngan touya niew.. huuuuuuu?
Err~~~ kantoi ngan NiNa lak... haha...