Demi DiDeN - Seniaku KelaQar Contest

Tajuk: Gila Glamor~~~
Assalamualaikum...

Ahaha~~~ Gua dah la tak reti bab edit-edit gambo ni. Hentam kromok aje la yek En.Diden. 1st of all, nak tanye dulu kat DiDen... Errr... Lulus ke gua punya penyertaan ni. Banner dah letak, label dah taruk, gua of cos la warganegara Malaysia... Dan gambar yang di atas memang gambar diri gua yang sebenar yek, tiada editing untuk kelihatan lebih hensem... Miahaha~~~

Sori la yek, gambo tersebut dah sah-sah memang tak cantek... *Cume depend on dialog* bahaha~~~ sebab gua bukanlah menggunakan perisian istimewa seperti CS... Cume gune PAINT.net aje... Lagipun gua memang tak suke editing yang extreme sangat, cukuplah ala kadar aje... Huhu~~~ (x sehebat korang)

Akan tetapi gua sahut cabaran ini demi erti sebuah persahabatan. *siyes En.Diden* sbb DiDen dari dulu lagi tak lokek ilmu ngan gua... Thanx yek En.Diden.<---Bukan ayat mintak simpati yer... Muahaha...;D

Jika ada masa nanti gua akan cuba wat yang lebih baik... Insya-Allah.

Babai... See yaa~~~(-_-")

Comments

Munix™ said…
bahaha! nice one!
keep it up..
kontest akan mula 1/2/10
dan bro suda siap! bgus
dun worry tarikh tutup lambat lagi
bole buat byak2 kalo ada masa.

thanks222x ! ^_^)
ngeeee~~~ aku mmg x pandai la diden... siyes... ni pon men tibai aje...
ISZA said…
usaha3,
usaha tangga kejayaan,
chaiyok2
Che'gu : Baeklah... adinda akan berusaha bersungguh-sungguh...
RerameUngu said…
hohoho ..not bad bro..
Anonymous said…
Странно, искал совсем не это, гугл выдал Ваш сайт, и судя по всему не зря, есть что почитать! Goodwork!