Terharunya Aku...



Assalamualaikum...

Aku sekadar ingin berkongsi rasa gembira dan terharu kerana salah satu blog aku http://naluri-kerdil.blogspot.com yang wat entry khusus tentang catur tu tersenarai dalam LOCAL Chess Blog/Website di Halaman Gergasi Blog Catur Tanah Air Stonemaster.

Aku berbangga jugaklah sebab blog aku ni sekadar mengisi masa lapang di samping mengenang masa silam melalui penceritaan dalam gerak catur. Aku bukannye terer sngat pon... Sekadar peminat catur yang amatur. Last rate yang aku dapat mase men online sampai 1450 jer... Maknenyer, ala2 kadar je la level aku ni. Ahaks...;D So, sesape yang berminat ngan permainan catur boleh la berkunjung ke blog anak2 aku tu. Kalau ingin mengetahui aktiviti terkini dalam dunia catur bolehlah melayari laman Stonemaster.

Sekian.
Assalamualaikum.

Aku,

Comments

~aSHa~ said…
hi...salam ziarah... sy pun minat catur...tapi dah lama tak main catur..uhuhu...takde geng
Aidi-Safuan said…
hoho...main catur ngan budak2 je bole menang.kalau main dengan rakan sebaya.konfem kalah.
Ieqa Swetluv said…
wahhh tahniah3.. bagus3.. huhu =)