Yahudi Laknatullah...















Suatu penghinaan yang keterlaluan.

Wahai hamba-hamba Allah ! Bertaqwalah sekalian kamu kepada Allah dengan sebenar-benar taqwa. Dan Janganlah kamu mati melainkan dalam keadaan Islam. Yahudi juga cuba mengelirukan umat Islam tentang bangunan masjid Aqsa yang sebenar di mana mereka sentiasa membesar-besar Kubah Sukhra’ iaitu bangunan yang kubahnya berwarna kuning dibuat daripada emas oleh kerajaan Jordan. Bangunan tersebut terletak di hadapan masjid Aqsa yang berkubah hijau di mana dalam bangunan ini terdapat batu tergantung yang cuba mengikut nabi ketika mikraj ke sidratul muntaha bersama-sama malaikat Jibril. Dengan cara mengelirukan kedudukan masjid Aqsa yang sebenar, yahudi berpendapat umat Islam akan bersungguh-sungguh menjaga bangunan yang berkubah kuning itu yang membolehkan mereka dengan mudah meruntuhkan masjid Aqsa. Walau bagaimana pun usaha jahat musuh Islam dalam meruntuhkan masjid Aqsa namun usaha mereka tetap digagalkan oleh Allah. Berkumpulnya yahudi sedunia di bumi Palestin hanya menunggu masa untuk dihancurkan oleh Allah melalui umat Islam yang berani bukannya umat arab yang bacul dan pengecut.

Maha Benar Allah Taala yang berfirman:

وَمَكَرُوا مَكْرًا وَمَكَرْنَا مَكْرًا وَهُمْ لَا يَشْعُرُونَ (50) فَانْظُرْ كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ مَكْرِهِمْ أَنَّا دَمَّرْنَاهُمْ وَقَوْمَهُمْ أَجْمَعِينَ (51)

Maksudnya: “dan (dengan demikian) mereka telah merancangkan rancangan jahat, dan Kami pula rancangkan balasannya dengan seburuk-buruk balasan, sedang mereka tidak menyedarinya. maka lihatlah bagaimana akibat rancangan jahat mereka, Iaitu Kami telah hancurkan mereka dan kaum mereka semuanya.” [al-Naml: 50 & 51].

Sabda Rasulullah S.A.W :
فعليكم بسنّتي وسنّةِ الخلفَاءِ الراشِدينَ المهديِّينَ ، تمسكوا بها ، وعَضُّوا عليها بالنواجِذِ ، وإياكم ومُحدثاتِ الأمورِ ، فإنَّ كلَّ مُحدثَةٍ بدْعةٌ ، وكل بدْعَةٍ ضَلاَلَة

Maksudnya: “Maka hendaklah kamu berpegang dengan Sunnahku dan Sunnah para Khalifah al-Rasyidin yang diberi hidayah (oleh Allah), peganglah ia dan gigitlah dengan geraham kamu serta berjaga-jagalah daripada perkara rekaan kerana setiap rekaan (dalam agama) adalah bidaah dan semua bidaah itu menyesatkan”. [Abu Daud, al-Tarmizi, dan Ahmad, hadis sahih].

Comments

GT said…
Ish... Akhir zmn mcm2

Nauzubillah...
Sharinginfoz said…
memang teruk sangat le ni, menghina Islam....

Beg Plastik 20 sen

Buat Salah OK ke???
heatzik said…
kuang ajor btol...
tengok botak tu macam muke setan jer..!!!laknat yahudi !!!
cik bulat said…
ptt yahudi malu ngn dri sndri sb wt kja bodoh mcm 2..
nak wat tatu tapi bahannya cam sial...
apa la nak jadi mangkuk 2 org yang kat dalma gambar ni..
aida said…
penah tgk pic ni..
memang melampau la yahudi niew.~
Sesungguhnya musuh Islam yang utama itu adalah dari golongan Yahudi... Oleh itu kita harus sentiasa berwaspada dengan setiap tipu helah mereka. Pelbagai agenda mereka rencanakan bagi memesongkan fahaman umat Islam seluruh dunia...
Nauzubillahiminzaliq...