Calon-calon Anugerah Muzik Meraban Versi Sendiri


Lagu yang dipertaruhkan : Semangat Yang Hilang

Wakaka~~~ Nampaknya pesaingku Mario semakin berkobar-kobar untuk menerbitkan klip video versi pangkinnya. Setelah dipersetujui, kami telah memilih lagu "Semangat Yang Hilang" iaitu sebuah lagu yang dipopularkan oleh kumpulan XPDC. Ini merupakan rakaman klip video amatur versi masing2. Kuikuikui... Persaingan ini akan diadili oleh Cik B. Hanya 2 penyertaan sahaja yang layak untuk persaingan ini. Kah! Kah! Kah!

Yang ini versi gua punye:- Dipersilakan menonton dengan jiwa yang tenang... aha~~~

Amaran : Janji jgn kutuk... sbb ini versi meraban... hehe...;}

Comments

ape2 jer said…
weh mario punya lom ada kan so x bley la nk adili lagi ekeke
Munix™ said…
ni yg ak tgok kt fb tu, best syak.. hehe... lom nengok ak men lagi ni hehe
Mario said…
ceh,,,tiba2 pulak ada anugerah,,, ekeke...ni yg bt aku lg segan nk upload ni..wakaka
Cib B : Haa~~ kita tggu kemunculan video mario yang versi pangkin tu keluar... aku takut aku menang tanpa bertanding je... kuikui... *psycho MARIO* haha~~
DiDen : hehe~~~ ko da tngok ker... eleh... klu brani jointhe competition r... wakaka~~~
Mario : weh... ko jgn x jadi lak wei... sudah diwar2kan nih... Cik B pon aku da bayar upah pengadil... kekeke~~~
Mario said…
aku dh bandingkn versi ko dgn versi pangkin,...totally different... aku nyer lg sedap kot wpun aku main dn aku nyanyi sendiri...wakaka
bakau...bakau
ko pasti ke nk pertaruhkn yg ini...tknk bt lain ke weh... hohoho

cik B boleh caya ke weh?mcm bole beli jer...wakaka
cik b...i up brp yg yus byr,...wakaka
Mario: uik!!?? haku pon nak me'nyumbang'kan kemantapan vocal aku gak r klu camni... Tapi lagu lain r, lagu ni aku fail...

Cik B : ssyyy... ko jgn lyn si mario, 25hb... kire jadik je... hanya kau dan aku... wakaka~~~
Mario said…
ceh....belum dgr aku nyanyi dah gabra.. wakaka

cik B:syyy... jgn kasi tahu yus... kita nyer awal sehari...wakaka~~~
hoh!!?? mane de gabra! mane de! *tercabar*

Cik B : kite pnye sesi malam k... aha... ssyyy... jgn ckp kuat2... nnt rio dengar...
PiNk ButTeRfLy said…
rio nye mane?

tak le nak sokong lagi, nak tunggu rio nye gak.

hehe.. nape yus tak nyanyi sekali?
PiNk : yus = suara hancor... lalala~~~

Mario : PiNk pon aku da bayar... wakaka~~~
Mario said…
wakaka....belum pape dh ngaku sore hancur...ngaku kalah ke weh...ekeke

pink....twrn yg sama...up 20% brp yg yus byr... wakaka
aku sahut cabaran ko rio... huh!!!

PiNk : wat x tau je twrn Rio tu k...
ISZA said…
Bravo2, Chaiyok2, sokonggggggggg dinda... satu hal yang kan menyebabkan Mario kalah punya.. kefeelingan mu... wahhh.. feel sungguh.. terkedu akak... Len kali ajak akak jadi penyanyi jemputan erk!!!
Che'gu Isza: ish~~~ kanda ni puji lebey2 plak... ehehe... memalu kucing dinda jadinye... (>_<)meow!!!~~~ aha

Rio : ahahahahaha~~~ lalalaaa~~~
NiNa~~~ atas pagar ke??? aha

Rio : NiNa sudah dibayar... kekeke...;}
Unknown said…
Muahahahahaha cayalah ! Harap Touya takleh nyanyi jer.
Touya kate hari tu nak wat rakaman touya men piano... aha~~~ eh silap... virtual keyboard... ekeke~~~
fiezah91 said…
masa buka video ni..trs hujan..wakakaka
fiezah@budak nakal : uik!!?? bagos r tu ujan... wek...;P lalaalaa~~
Mario said…
haha...nmpkne ada sorg yg terang2 sokong ko... aku kn cr sorg jgk ni...ekeke
nina...tk ingt ke janji mlm td ms yus dh tdo...wakaka
fiezah terang2 tolak ko...ada hrpn sokong aku tu weh...ekeke
baby ngan kakcik dia mmg sokong aku arrr...hohoho
RerameUngu said…
hohoho...hehehehe...
azizan4444 said…
lps ni aku nk requst lak bro..lagu nasyid versi rock yusenze..hahahaa..bole x?
RIO : hahaha~~~ aku x gentar ngan sokongan baby n PiNk... lalalaa~~~ *ko da byr, bole la* aha~~~

ReRameUnGu : HoHoHo~~~ nnt i wat lagu tok U lak... ngeee~~~

ZiZan : no hal pnye, aku start wat melody skang... nnt da pulish aku bgtau... muahaha~~~
|.a.r.i.e.z.a.| said…
wahhh! hebat! jari pjg! hehe suke tul nengok org men guitar.. nk request lagu spanish romance boleh :p
Arieza : weh~~~ gile r nak lagu spanish romance... menggelupo jemari aku nih... ahaha~~~ tp nnt r aku try praktis, klu da terer sket aku gtau... aha