Gua rasa nak bakar je kereta bos!!!


Assalamualaikum...

Astaghfirullah... Bawak mengucap... Rileks222...
Hoh!!! Gua masih mampu bersabar. Tekanan perasaan? Bukan, cume tekanan kerja yang melampaui tahap kemampuan. Gua bukan kuli batak, tapi gua pekerja yang profesional. Gua pandai plan kerja gua, jadi yang gua panas bile ada in-charge yang baru masuk kacau line gua.

Perkh!!! Cakap depan gua bukan main lagi. Lembut bertatasusila. Tapi gua punya kesabaran tercabar bila kat belakang gua dia cerita lain pulak dengan bos. Apalagi, gua dengan terpana-pana mengadap bos nak menjawab benda yang gua tak tahu hujung pangkal. Gua ni memang susah nak mencarut tak tentu pasal, tapi makhluk ini sudah berjaya memaksa gua mencarut~~~

Kalau nak diikutkan hati gua yang kering ni, gua dah bakar kereta bos gua tu. Tapi setakat ni gua baru buat kering sound direct je dulu. Agak-agak dah tak boleh tahan nanti, gua tapau je minyak petrol paling mahal kat Malaysia ni, V-Power (RM2.35). Harap2 bos gua dengan insan gile kuasa tu baca entry gua ni pagi-pagi buta. Diorang bukan tak tau link blog gua ni. Gua nak tengok apa respon diorang. Muahahahahaha~~~~

Err... Gua nak tanya la kat sesiapa yang tahu bab undang-undang ni. Entry gua ni boleh menyebabkan gua masuk lokap ke??? ngee~~~

**Kalau ye, gua nak delete cepat2...(>__<) Sekian. Dari pena penulis,

Comments

RerameUngu said…
Hahahaha..gempak giler entry...
pandai gak ek takut22 ujung22 tu..hohohoh...

slagi takde ape2 perkara terjadi kat keta bos u tu rasanya takde hal kot..unless, terjadi apa2 kat kete bos u then maybe ni boleh jd bahan bukti, n maybe u bleh di saspek...hehehehhehehehehe
ape2 jer said…
weh cam bahaya gak weh buatnya ada org dengki ngan ko dia bako nyer kete bos ko..sbb dah bc entry ko ni la kan..so bile kete terbako saspek utama mesti ko kan kan kan..sbb ko post kt blog ko nk bako hahaha..aiyukk lantak lalala
rentan said…
wat pe nak susah2 bakar.. cabut tayar g jual ade gak side income. haha
Rerame : i ni berani2 takut jer... tapi kdg2 x takut langsung~~~
Cik B: Ko telah berjaya menakutkn aku... Gulp!! (>__<)

rentan : gua ni paling malas nak men ngan tayar ngan spanar... ahaha~~~ suke men lighter je...
PiNk ButTeRfLy said…
hahaha..

tulis dah bukan main panjang, pastu baru tanye pasal law ek?

ala.. takide pe hal la.

paling kurang yus kene saman fitnah je kot. huhu.. =p
PiNk: gelakkan org~~~ wek...;P yg penting da dpt angpow... x jd nak bakar... muahaha~~~
Anonymous said…
pernh juga rse mcm nie...rase nk buat hancur kereta bos...tp dlu...hehehe
Cik kuz: Ehehe... sabo222 gempak je tu... brani2 takot... ahaha~~~
best gak try skali2..
hihi
Mario said…
errrr.....bila nk kunsi ang pau tu weh...ekeke
Zul : haha~~~ aku wat gempak je tu...

Rio : Angpow da abes... next year aku banje ko... ahaha~~~