Selamat Bercuti.


Assalamualaikum~~~

Saja ja nih... xdak idea... nak bercuti kena la tinggalkan pesanan. Sebab rerasanya, akan tinggalkan ruang blog ini kesepian beberapa hari. Maybe sampai hari Selasa. Malas pulak gua nak memikul lappy ni ke hulu ke hilir. Lupakan sejenak kesibukan di dunia siber ni.Rehatkan mata, rehatkan fikiran. Zassss~~~ Hahaha~~~ Gua x balik kampung, tetapi merayap-rayap mengikut kata hati gua dan rakan-rakan. Esok, Felda Tersang 3, Pahang. Member gua kahwin. Lusa plan nak carik pantai-pantai muhibbah. Relis tension sambil jalan2 carik idea... Ngahaha~~~

Akhir kata...

Selamat Tahun Baru Cina kepada warga yang berbangsa Cina dan selamat bercuti kepada rakan-rakan blogger yang lain-lain bangsa. Jaga diri dan hiasilah peribadi anda dengan keindahan sanubari. Cheeewahhh~~

Sekian..;P

Comments

ape2 jer said…
hoh pegi pantai x ajak ceh ekeke
Unknown said…
elo..yus...shoutbox lmbt loading la....salu singgah sini...

selamat balik dr cuti..:)
Unknown said…
elo..yus...shoutbox lmbt loading la....salu singgah sini...

selamat balik dr cuti..:)
cik B : Hoh!? jom2... sesi pantai belum bermula~~~
Che'gu : Melancong sambil melencong... ekeke...;}
Diden : Memang besh... nnt aku wat entry... "bercuti" haha~~~

Deco : aku da ejas yg terlaju... tp mmg s/box ni lmbt loading r... erm... boleh gune yang ni len kali... cepat sikit

http://naluri-kerdil.blogspot.com
hans said…
slmt bercuti dan makan limau banyak2
hans : ahaha~~~ Insya-Allah selamt... tp limau da x larat nak sumbat... perut meragam...(-_-")