Aku Mangsa Tag Semasa Bercuti

Tagged by PiNk~~~ Adeh... den memang lomah bab menjawap soklan cepu meh ni... tapi den torai jugak.. cubo~cubo~cubo~

1 - adakah anda rasa HOT???
→ HOT time tgh hari... mlm agak COOL... aha~~~

2 - upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekrang!
→ ceh... kantoi r desktop gua besepah... hahaha~~~ blom smpat kemas


3 - cerita pasal gambar
→ Salah satu idaman kalbu... harap ihsan PiNk belikan masa hari jadi nanti... ehehe~~~

4 - bila kali terakhir anda mkn pizza?
→ erk!!?? 2 bln lepas rasenyer...

5 - lagu terakhir anda dengar
→ Pelesit Kota - Search

6 - ape yg anda buat selain menyelesaikan tag ni
→ Apa lagi... men gitar le sesambil carik idea... ahaha~~~

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama ape
→ Yusenze & pakngah(panggilan anak buah)

8 - tag lg 8 org
Kekanda Isza a.k.a Cikgu Isza
NiNy@UK
Touyakaruma
Arieza
Cik B...
Fiezah
Hana_Zaty
Dec0

9 - siapakah org no.1 kpd anda
→ insan yang sentiasa memberi dorongan dan "dokongan" serta inspirasi untuk terus gah berblog...

10 - katakan sesuatu mengenai org no.5
→ Cik B... - Love Music... frenli n sporting~~~ ;P

11 - no.3 ade hubungan dgn sape?
→ banyak r gossip pasal touya... ngahaha~~~

12 - bagaimana pula dgn no.4
→ Arieza: Pelakon handalan, frenli n cute...;) ngeee~~~

13 - pesanan kepada org no.6
→ Fiezah: Nakal itu indah... so, nakal2 la selalu... ;P

14 - kata2 cinta utk org no.2
→ Erk!!?? "Warnailah cintamu seindah pelangi, letakkan cita2mu setinggi bintang di langit"
**men hentam je tu* wakaka~~~

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan
→ both love Gossip *I guest* hehe...;}

16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda
→ hmm... x berapa suke kale biru
→ Ceria
→ petah
→ lovepinkbutterfly~~~ of cos... aha
→ very2 notti sumtimes...;P

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU
→ Haiwan yang "Makan rumput"

18 - prasaan anda wat tag ni
→ Stresssss~~~ ngahaha...;D

19 - adakah anda tau si razman itu sengal
→ Dunno~~~

20 - a)GAY or b)LESS
→ C)sejati... aha...;D

PiNk Da cilok makhluk2 terpilih... so tgh pening pk nak tag sape plak... huhu~~~
p/s - hutang langsai... ahaha~~~

Comments

Mario said…
gua pun kene arrr... tp skang tk leh bt arr... tkde idea ... ekeke
jgn ckp pink... gua mcm mls jer... ekeke
soklan mcm ssh arrr...seme geng dh kn tag...gua nk tag sapa?ekeke
ape2 jer said…
uh tag ni mcm penah buat hehe..weh yus x yah wat lagi la ekk kire cam sama ni beza ciput sgt arr x caya tgk nih..

http://cikbiol.blogspot.com/2010/01/rose-aku-dah-langsai-hutang-aku.html
rizputra7 said…
fuyooo..kata2 cinta yang penuh romantik hehehehe
ISZA said…
wah3.. terasa dhargai pula :),
nasib baik "dokongan" dik.. kalu "dukungan".. x kuasa akak... :D
fiezah91 said…
wakakaka..kira oke la ni org nakal? wekkkk :P hutang dlu.. ni masuk kali ke-3 di tag soalan yg sama..nnt2 la org jwb ek...hoho
PiNk ButTeRfLy said…
eh pakngah, notti ke saye ni?

huhu..

ihsan pe ihsan?

nanti PiNk kasi hadiah wallpaper gitar gak. huhu..

thanks sudi jawab tag. mario tak jawab siap la die.
RerameUngu said…
peerhhhg...hahahaha...
Rio : sbb tu r aku wat cepat2... kang abis lak geng2 kene tag... wakaka... tp ko jgn risau, aku x bgtau PiNk...(>_<)
Cik B : emm... aku da usha tag ko tu... ok... aku terima..:P
RP : gua ingat2 lupa camane ayat yg sebenar... gua hentam wat ayat s'diri je tu... wakaka~~~
Che'gu isza : ehehe~~~ "dukungan" terlampau ekstrim lak bunyiknyer... so, wat bunyik yg tak menimbulkn syak... ahaha~~~
fiezah : bdk nakal... ahaha~~~ i'm waiting for ur answer yek...:P jgn nak carik alasan...ngeeee~~~
PiNk : dulu2 notti... skang kurang sket... ehehe...

ceh~~~ takat wallpaper da bnyak r dlm koleksi yus... i'm hunting for real.. *waaa...hunting tu* ehehe~~~

Terpaksa rela PiNk... ehehe~~~
U're welcome...*wink*
Rerame : hoohoho~~~ u gelakkn I yek... hmm... siap r U... ahak...;D
Miss N [deco] said…
aku dh pnh kene la...nina cayunk pon tagged aku gak...tgkla nanti2 aku edit2, jawab tagged2 nih ek..aku nk ubah soklan2 nih sesuke ati...pehtu tagged korang balik..yeahhhh.....tunggu la nnati
Deco : ahaha~~~ NiNa cilok ko dulu yek... x pasan lak aku... ko jgn nak wat soklan yg bkn2 lak nanti... eheee~~~
King Of Single said…
PEHH...........aku da kene ngan mario..
tgk tag die wat....aku sorg je y kene.
yg laen2 tu die mimpi d siang hari..bhahahah....
ekyn : ahaha~~~ aku da usha entry mario... mmg x patot... ngan jawapan2 skali dia copy...
Mario said…
weh...mn bole ngumpat aku kt cni arr... aku demam arr...kurang tenaga berfikir...haha
GULP!!! cane leh kantoi ngumpat ni... wakaka~~~
King Of Single said…
eh abang mario...ko dmam ke..lololo kasihan deh..


nah air asam jawa.........haha jage sore