Terjebak jugak aku~~~

Hahaha~~~ Adakah aku seorang shopaholic??? Ceh!!! Aku tidak mengaku... WEK...;P Bukan salah aku, pihak-pihak tertentu yang buat "SALES"... "SALES" sampai 70-80 %... Tak rabun warna duit dibuatnya?

Al-kisah yang berlaku setiap kali musim perayaan... Bukan golongan wanita sahaja yang mempunyai keinginan untuk membeli-belah. Aku seorang lelaki sejati ni pon terjebak jugak dengan gejala "Shopping" ni. Muahaha~~~
Tragedi berlaku pada hari Ahad, tanggal 7/2/2010. Aku jalan-jalan dengan dua orang rakan ke beberapa buah pusat membeli-belah. *Niat = nak beli External Hard disc*  sebaliknya...

Lokasi - The Summit, USJ.
Lower Ground : Jualan sempena CNY
Barangan : Pakaian, kasut, alatan rumah, dan lain-lain lagi.

Kejadian : Usha kedai komputer, terpandang tanda diskaun menggoda, menusuk sanubari, membuka selera nafsu. Kasut pelbagai jenama popular. Aku kata member aku jangan singgah, nanti dengan aku-aku sekali terjebak. Dia degil, kata tengok aje. Apa yang berlaku??? Sila lihat imej di bawah.
Muahaha~~~ tak jadi beli External hard disc... --TUNDA TARIKH PEMBELIAN--
**Malam minggu, jln2 UPTOWN beli seluar trek dgn kopiah**

Sekian.

Dari Pena Penulis,

Comments

joegrimjow said…
shopping klu banyak duit xkire jentina akan jadi gile beli belah
hehe
joe : ahaha~~~ nafsu menggoda, poket melara... kehkeh...;}
RerameUngu said…
Wahahahahahahaha....buat lagi....hahahahahahahah
Rerame : ceh!!! jgn ungkit kisah silam... yg berlalu biarkan berlalu... ngeee~~~
Munix™ said…
inila nafsu pembelian rohani iaitu pembeli tanpa menyedari haha... baru tadi ak bace buku sejarah darjah 5,
Waaa~~ Diden aku xleh tngok kasut murah wooo~~~
Mario said…
weh...aku tau tu summit tu...kedai pc dia mahal la weh...
minat ko eh...aku pakai sandal raya lg arr...huhu
Mario ; aku jrg2 gak shopping brg pc kat summit... salu kat digital mall... lagi murah sbb ade membership... aha...