Wajah Cemas Menghadapi Kekalahan

Assalamualaikum...

Waaaaa.... inilah wajah cemas gua yang sempat dirakamkan sewaktu di pusingan ketiga INSOFAR Chess Tournament. Untuk pusingan ketiga ni gua mengalami kekalahan tipis yang amat menharukan. (Over confident). Malam ni gua akan berentap untuk pusingan keempat pulak. Restu dan sokongan rakan2 diperlukan. Berdoalah supaya gua berjaya meneruskan perjuangan ini agar korang dapat makan McD yang gua belanja. Insya-Allah.


Gambar diambil dari sumber galeri ng6_17Chessclub

Comments

Munix™ said…
wahaha.. tenang giler, kalo ak smpah cuaq da hehe
aida said…
good luck =D yus.....
ISZA said…
selamat berjaya.. belajar dari pengalaman and be cool :)
ape2 jer said…
men arr btol2..chaiyo2 ekeke
Guru said…
semoga berjaya...
Anna Boleyn said…
good luck!!! :) jalan2 kat sini. follow u btw. hit me back kayh :)
Diden : control macho je tu... actually cuak gak tp sket je r... wakaka~~~
NiNa : The Luck will not always beside me... erk!?? aha~~~ Thanx dear...
Kekanda Isza : Pengalaman yang pahit itu amat indah apabila dikenang kembali... =)
Cik B : Keranamu... aku rela melepaskan erti sebuah kemenangan... kwang3... wek..:P
Che'Gu : Semoga kejayaan mengiringi perjalan kita bersama... hehe~~~
Farhana : =) thanx visitting me... sure i will hit u back...
Mario said…
ishh ko ni...kalu ajak dak tu mesti ko cool jer... heeee
Dak tu gi dengar ceramah r mario... aku da ajak... huhu