I'm going to the Gatsby Deodorant Street Fair

Tarikh: 17hb April 2010 - SABTU
Masa: 10 Pagi hingga 5 Petang
Lokasi: Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur

Assalamualaikum...

Entri Gua untuk kali ini adalah berkaitan dengan sebuah rancangan tajaan NUFFNANG. Aha~ Gua yakin ramai lagi yang dapat jemputan ni melalui e-mail masing-masing. Akan tetapi hanya 400 blogger yang bernasib baik "terkena" cabutan bertuah tentang entri berkaitan acara ini sahaja yang bakal menerima jemputan rasmi serta anugerah. Jadi apalah salahnya Gua yang "kerdil" ini mencuba nasib. "Untung sabut timbul, untung batu benjol"

Ternyata acara tajaan NUFFNANG ini memberi banyak faedah. Di samping dapat menambah duit poket, sudah tentu jumlah dari sudut trafik juga meningkat. Telah dinyatakan secara terang-terangan, RM50 akan dikreditkan terus ke dalam akaun jika terpilih. Tetapi, RM50 yang dijanjikan ini hanya akan dikreditkan setelah kehadiran disahkan pada hari acara ini berlangsusng. Terma dan syarat mesti dipatuhi. Ahaha~~

Baiklah kepada anda yang tidak menerima sebarang e-mail tentang acara anjuran NUFFNANG ini, Gua akan ceritakan serba sedikit tentang acara yang bakal berlangsung. Kerana ini juga termaktub dalam terma dan syarat. Ekeke~~~

Sila lapangkan masa anda pada 17 April 2010 untuk bersama-sama dengan ratusan lagi blogger yang terpilih menghadiri acara "Gatsby Deodorant Street Fair" yang bakal berlangsung di Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur. Kepada yang terpilih, kehadiran adalah wajib. Jika gagal menghadirkan diri, maka tiadalah nilai ganjaran RM50 akan dikreditkan ke dalam akaun seperti yang dijanjikan. Selain itu, ada pelbagai lagi acara suka-suki yang akan berlangsung sepanjang majlis ini. Antaranya adalah, acara Gusti Sumo dengan kostum, Gladiator dan banyak lagi acara yang menghiburkan. Akan diadakan juga acara cabutan bertuah dan anda juga berpeluang memenangi sejumlah hadiah dalam bentuk peralatan elektronik yang bernilai sehingga RM15,000. Bayangkan~~~ wakaka...

Sudah tentu trafik pada hari berkenaan akan sesak. Bukan trafik untuk blog ye, tetapi keadaan trafik di jalanraya. Jadi untuk menyenangkan diri sendiri, Gua cadangkan kepada sesiapa yang sudah terpilih nanti agar menggunakan transit awam seperti Bas Rapid KL ataupun monorail lagi mudah. Turun diperhentian Jalan Imbi terus boleh nampak bangunan Berjaya Time Square. Tapi, Gua rileks je. Rempit baik punya!!! Wahaha~~~

Untuk keterangan lanjut berkaitan acara ini, anda boleh layari www.gatsby.com.my/streetfair . Ataupun anda boleh baca  terus di halaman sesawang NUFFNANG. Tetapi berita tentang ini akan terpadam secara automatik pada hari Ahad ini. Masih ada masa, jadi rebutlah peluang ini. Penyertaan akan ditutup pada Hari Ahad dan pengumuman tentang entri yang terpilih adalah pada hari Isnin melalui e-mail.

Jom beramai-ramai memeriahkan majlis.

Sekian.

Dari Pena Penulis,
---YUSENZE---

Comments

RerameUngu said…
wooohhoo...ol da best..smoga terpilih yer...
ISZA said…
uittt?? nak pergi juga eh? Moga2 terpilih.. kalau dapat hadiah bertuah tu janganlah wat2 lupa akak ni... kita kan adik bradik. Sepusat sepusing, mak lain bapa asing..
;D
Ya en Nabil... klu gua terpilih... tapi lu kena la tegur gua... sbb gua pemalu... ahaha~~
Rerame, :) =) (>__<) ehe~
Kanda Isza, air dicincang takkan putus... isk..isk... (-_-") hehe~
ape2 jer said…
times square? hehe
Miss... jom r weh~~~ ko pemalu, aku pon pemalu... ok r tu ade gak geng... ekeke
Eh... luper... ko x pasang nuff... ekeke~~~ tp ok jer ko nyamar jadi GFF aku... ahak3
Unknown said…
gud Luck Yus...
Moge terpilih....
Nanti tgkap gambar banyak2 ye...
lau terjumpa HAnis Zalikha,
jangan lupa senyum kat dia...
hahahah

:))
~ajakla Nina:)
Unknown said…
sapela yg dpt kan?
kalo dpt bru g sane
kalo x,malas.hahahaha
Mario said…
nk ingatkn 1 je... 17 hb tu arijadi aku...so... tk faham2 ke?
deco : klu dpt nak pegi ala2 invi gitu... ekeke...
Ery : klu x dpt pon ape salahnye menyelit... wakaka~~~
Rio, betol ke weh... klu aku terpilih pastu menang hadiah lebih aku kasi wat hantaran harijadi ko... ekeke
|.a.r.i.e.z.a.| said…
tu dia... ko pun buang SBox ke? Pakat ngn mario?
ko bior betol...?? ade je la weh... aku malas r nak majuk2... ekeke