ɐɥɐɥɐɥ ¡¡¡uǝqǝʞıʇnɹ ʞnʇun - Edisi Jawab Tag

Perkh!!! Ini yang paling susah nak buat la aku rase... 3 dalam satu. Dah macam power root lak aku rase. Hahaha... Aku jawab je dulu, tapi bab tag mengetag aku surrender. Sebabnya, kebanyakan insan-insan tersayang yang aku nak tag dah kene tag. Ahak..:D Check it out!!!
Versi 1

1. 5 org yg idop kat dunia neyh yg korg tak boleh lupe??

Kecik
Nenek
Mak
Abah
Adik-beradikku

2. 5 benda yg korunk sayang nak buang??

Pen
Gitar buruk
Seluar
Jam Tangan
Bantal busuk :}

3. 3 benda yg korunk impikan akan jadi kenyataan satu hari nanti ?

-Mampu memiliki sebuah gitar elektrik Fender Stratocastor Limited Edition
-Memiliki sebuah kenderaan dari model Audi
-Memiliki sebuah Piano... ekeke

4. based on question 3,,why??

4.3.1 - Kerana minat
4.3.2 - Kerana minat
4.3.3 - Kerana minat

5. tyme bukak lappy website pe yg selalu korunk buka dulu??

Wajib Bukak - ESPNSoccernet

6. 5 org yg korunk nak tagged - Tunda


Versi 2

[1] Dalam tajuk korang kena letak "Ayie tag aku.
Tukar : "Rutikeben Tag Aku"
[2] Masuk Google, MyLook, Yahoo search atau apa2 sahaja search
engine yang korang gunakan
[3] Typekan nama yang anda guna dalam blog
[4] Tekan search, dan klik pada link pertama dalam hasil carian korang

[5] Copy semua yang ada dalam link itu dan pastekan dalam entry korang.

[6] Seandainya korang tiada feedback @ "No result found".Search nama betul anda atau nama
sandaran lain yang orang beri pada korang
[7] Linkkan blog aku dalam entry korang k


Versi 3

soalan 1 : FIVE name that people call you.

Yunus - Formal
Yus - Member2
Yusenze - Nama Pena sejak tahun 1996
Abang - Adik gua yang manja panggil
Pak Ngah - Anak2 sedara yg panggil

soalan 2 : FIVE important dates in your life.

11 Jan 1950 - Birthday Abah
01 Jun 1954 - Emak
17 May 1975 - Abang
11 Sep 1995 - Adik
1 May setiap tahun - Hari buruh :}


soalan 3 : FIVE things that you done yesterday.

(Jawapan copy paste)
tido
bangun
makan
mandi
minum


soalan 4 : FIVE ways to be happy.

Bola sepak
Gitar
Lepak
Online
Tengok TV

soalan 5 :FIVE favourite movies.

1) Sweet Home Alabama
2) Ocean 11,12,13
3) The Bourne - Identity, Supremacy, Ultimatum
4) Young And Dangerous - The Frequel, 1, 2, 3, 4, 5, Born To Be The King
5) Sahara

soalan 6 : FIVE favourite hobbies.

Main Gitar
Main Fifa Manager
Main Chess online @ game
Main Virtual Piano
Tengok TV - kecuali AF :P


soalan 7 : FIVE favourite people.

Tim McGraw
Faith Hill
Taylor Swift
Avril Lavigne
Kelly Clarkson

soalan 8 : FIVE favourite places for vacation.

Anfield
Sg. Besar
Shah Alam
Tanjung Ru
Padang Besar


soalan 9 : FIVE reasons you answers the survey.

1) Memenuhi permintaan
2) Etika kompromi
3) Mengisi masa lapang
4) Berfikir
5) Suke endedahkan rahsia sendiri secara terpaksa rela :}

soalan 10 : Tunda Lagi

Comments

rutikeben said…
ko mmg terbaek bro!

hahahahaa

smalam liv kalah away goal..
ape2 jer said…
btol gler susah tag ni
Ahaha~ Ruti, pool semakin parah...
Miss... lame x nampak ko kan... aku da rindu... ahak3