Buku Kecil - Diari Seorang Lelaki [Blogger]


Ayat-ayat ringkas.

Jangan Renung Lama-lama
Pengenalan

Saya seorang lelaki maskulin sejati. Saya ok. Berorientasi lurus. Berminat pada gadis. Berkawan dengan pelbagai jenis lelaki. Tetapi tidak pernah berminat dengan salah seorang dari mereka. Gemar melakukan aktiviti-aktiviti lasak dalam kategori riadah seperti bermain bola dan mencangkul.

Saya Dan Blog

Saya memanipulasikan fungsi blog sebagai ruangan mencurah idea berbentuk penulisan kreatif. Bermotifkan sumber ilmiah. Kadangkala gaya penulisan akan terjurus ke arah karutan. Namun saya sedar gaya penulisan ini bakal memberi gambaran tentang personaliti saya. Oleh itu saya menjaga kredibiliti saya sebagai seorang penulis professional. Profesional?? hahha..

Saya Dan Teman Blogger

Saya lebih suka berbicara santai. Saya tidak suka berprasangka. Saya menganggap teman blogger sebagai teman untuk bermanja. Lari sementara dari masalah realiti. Menatap bahan bacaan dari pelbagai peringkat. Menghiburkan hati sendiri.

Saya Dan Ilham

Saya mengutamakan tanda original pada bahan yang bakal diterbitkan. Saya gemar bermain dengan olahan kata-kata yang terbit dari hati sendiri. Saya tidak kisah jika anda ingin menjadikan idea penulisan saya ini sebagai pemangkin idea penulisan anda. Proses pengilhaman saya sangat mudah muncul. Cuma kesempatan untuk mengzahirkannya sahaja kadangkala cemburu. Saya hadir di persada ini untuk berinspirasi dengan citarasa sendiri.

Bersambung..

p/s : Menulis bukan kerana nama, menulis demi mencapai istilah kepuasan.

Dari Pena Penulis,


Comments

Kech Hidayah said…
berikan aku diari ku tulis setiap hari! hahahah. fewwitt..sila jangan melucah di sini.
RerameUngu said…
bro, gambar tak bleh blaaah..hehehe..tau la diari, tapi hagak hagak la..hehehehehe
Unknown said…
aksi gambar yg menarik... =D
Ieqa Swetluv said…
nasib bek tak ter-renung lama2 kih2.. blog, tempat mengekspresikan apa yang ingin dikata dari apa yang telah dirasa =)
hahhah.. ciskek kech.. da nama pon diari kene la sumbat gamba2 peribadi yang macho2.. bkn melucah, cuma pose ala kadar je tu.. kah2..
Rerama, sila jgn jeles dgn gambar itu ye.. hahha..
Perkh!! Miro sila jgn terpikat.. geli taw.. kah2..
Hati2 cikgu.. kang terpikat.. hahha..

Blog ruang berinspirasi bkn tmpt nak menggedik.. hahhah..
wachak said…
Har33 ... senak perut wa gelak bila tengok ko berposing dgn kain pelikat jerk. Dah masuk dua tahun wa berblogging, ni la first time nengok orang berkain pelikat dekat blog ... kui33

~ psstt !! t*t*k saiz berapa tu ... wakakaka .. kiokkk
Anonymous said…
iskkk iskkk asek seksi je ko ni yus ahakzz totop sikit dada tu wakaka :p
Cik Effie said…
Dekat bangunan terbiar mana tu awak pose?Haiyaaa apek!Agak2 seksi ke seksakah??
Mario said…
len kali pakaila bra klu nak pos gambar cenggini...ekeke
Chak, pose carik ilham tu.. hahha.. klu pkai baju ilham xnak dtg.. kah2..
Miss, bkn selalu pon weh.. hahha.. apeda.. body beketul2 kena la tayang.. kekekek..
Cik Effie, orang bkn suh tngok b/ground tu.. org suh tngok mamat hensem tu.. hahhah..
Rio, aku nak je pakai tapi xtau size.. kekeke..
azizan4444 said…
aku xnak ckp pape psl entri ni.cuma nk gtaw mantap ko edit..haha
chek, ni keje2 bila xde sambungan internet.. hahha..
LadyBird said…
eii..x malu letk gambar x pakai baju :P