VBlog - Muzik Meraban Ciptaan Sendiri

Assalamualaikum rakan-rakan sekalian.

Baiklah, bertemu kembali untuk siri muzik meraban. Kalau selalu gua memetik gitar akustik, tapi untuk kali ini kita tukar mood kepada instrumen lain pula. Lagu ini adalah hasil gubahan gua dan susunan not oleh member gua. Gua telah memilih tajuk "Memori" untuk lagu ini atas sebab-sebab tertentu. Lagu ini dituju untuk Fiezah91 a.k.a "Budak Nakal". Kalau nak tau apakah instrumen muzik yang akan gua main untuk kali ini. Saksikan video di bawah.

**Sori sebab kualiti video yang agak kabur, dan juga kualiti bunyi yang agak suram**

Comments

ape2 jer said…
rajin btol :)
weh sound dah ok ckit arr..klear ar jugak..gambo je agak kabur hehe
ahaha~~~ bukan rajin r weh... minat..;=) tu r... aku guna lappy mmbr aku... harap mahal jek... tp hampeh... wakaka~~~
ISZA said…
wahhh.. mana dapat benda alah tu dik.. oklah.. walaupun ade ckit sumbang2nye.. bila lah giliran akak lak?

ehhh.. klo nak tau akak lah pelajar pertama diperkenalkan benda tu. Murid pertama yang ambik UPSR.. MANGSA UJIKAJI..huhuhu
ehehe~~~ ala kak... yg sumbang tu sound effect r... da men yang terbaik... lagipun not yang member buat tu bnyk sharp ngan flet... susah tol nak men.. nak kene ubah sket...(-_-")
fiezah91 said…
hiksss.. mekaceh2.. *wink2*
azizan4444 said…
xpadc nk pakai org bro..berminat?rio vokalis..
Fiezah~~~ ahaks...;D lagu cipta s'diri tawuuu... ehehe~~~
ZiZan : wakaka~~~ ko jadi drummer r... kite singkir seme dlm grpoup tu... tuka nama, "xpaxdg"... walawei...
RerameUngu said…
waaaa..leh thn men recorder tu..
lama dah tnggal ektibiti ni..hahaha


walaupun semput22 gak..ok la..melodi dia best..
Unknown said…
Ko perasan tak ada ular dok menari-nari kat belakang rumah .
Rerame... cess~~~ u tau tak member i set tempo lagu tu 98 tapi i da kurangkan kepada 90... masih semput gak lagi... aha~~~
Touya... aku da halau ular2 tu kuar gi minum dulu... ko tngok katil blakang tu kosong... mengganggu rakaman aku je... muahaha~~~
|.a.r.i.e.z.a.| said…
wah aku rasa mcm best plak dgr tune lagu ni,, ko try main guitar plak weh.. sbb note tiggi kt recorder tu dia jd oversharp.. hehe tp aku leh byg,, mmg agak syahdu klu ko main kt guitar,, wah best.. bak note boleh? hehe kot2 aku leh main kt keyboard aku plak :p
Aonk said…
wew, maen suling dia..hehe..
nice melody..