Entri Khas - Terima Kasih [chekguisza.blogspot.com]

Assalamualaikum..



Ini adalah sebuah entri khas sebagai tanda pengucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada seorang blogger yang saya anggap sebagai kakak yang garang. Beliau merupakan salah seorang kenalan blogger yang agak rapat di awal penglibatan saya dalam bidang penulisan blog. Berkhidmat sebagai seorang guru Matematik. Kini menetap di Ipoh Perak. (Dekat-dekat rumah Touya agaknya)

Pada 27 Februari 2010 saya telah menyertai suatu pertandingan yang dianjurkan oleh beliau."KONTES MATEMATIKOMEN" -ChekguIsza

Pengumuman para pemenang telah diberitakan pada 10 Jun 2010. [Keputusan Contest Matematikomen - Tahniah Kepada Anda]

Alhamdulillah, dengan berkat kesungguhan saya memerah otak hasilnya  penyertaan saya telah dipilih sebagai salah satu pemenang. Saya sangat berterima kasih kepaa seluruh tenaga kerja iaitu para juri yang telah memilih penyertaan saya serta disenaraikan sebagai pemenang. Semua penyertaan adalah hebat-hebat dan saya sangat bersyukur kerana tersenarai. 

Hadiahnya telah saya terima hari ini 13 Januari 2011 berupa sebuah buku ilmiah "Panduan Fardhu Ain Lengkap Bergambar - Indahnya Hidup Bersyariat". Sekali lagi ucapan terima kasih kepada penganjur, Cikgu Isza. Insya-Allah saya akan berkunjung ke rumah akak untuk menikmati hidangan tengah hari. hahha..

Sekian.

p/s : Tahniah juga kepada Cikgu Isza yang baru sahaja menerima kehadiran cahaya mata ketiga.


Dari Pena Penulis,

Comments

rizal jabai said…
sejuk hati rosnah mat aris kalau baca buku fardhu ain tu..hehe
azizan4444 said…
buku ni ko kena letakkan jauh2 dr salah satu buku yg ad kt blk tu..hahaha..

boleh thn jgk ko masuk contest..aku mls skit.nak2 yg jenis taip2 entri..hehe
Jai, Bila aku dpt minum2 teh ngan kak ros weh?? asik minum2 sirap ngan ko je.. boring!! hahhah.. kem salam Rozita Che Wan.. ;)
Chek, ciskek betol.. Buku2 aku kan banyak.. buku yg mana nak letak asing weh?? hahha..

Dulu2 aku rajin la, sekarang ni je macam dah berubah kepada mood malas..
mario said…
hai rizal...aku pun nak gak...ekeke
Kech Hidayah said…
hahahhaha.ijai !! sian yus dah tunggu lama nak jumpa rosnah mat aris! mane janji manismu??
ok.. Rio boleh direkomenkan kepada Norlia Ghani.. sgt seswai.. kekekek..
hoi kech!! bkn kak ros.. rozita che wan la.. cess btol la.. gosip aku ngan kak ros pulak.. hahha..
ISZA said…
salam,
semoga ada manfaat darinya..
jemput dtg makan kat rumah akak tapi jangan lupa bawa gulai ikan patin tau..
hahaha... :D
wachak said…
ko scandal ngan rosnah mat aris rupanya .. wakakaka
APi said…
skandal baru kah?
kuikuikui..
Unknown said…
tahniah :) ajin nye masuk contest..da dpt buku tu ajin2 la baca :p jgn bca bku lain
Cikgu Isza, Insya-Allah.. mmg akan dimanfaatkan sebaiknya.. ade perkara yang kita tahu tapi masih ragu2, ada perkara berat yang kita ringankan..
cess, dorang ni wat gosip bkn2 je chak.. sebenarnya aku skadal ngan rozita che wan.. hahha..
Api, jgn terpengaruh dgn khabar angin.. dorang ni mmg dengki dgn lelaki kacak mcm aku.. hahhahhah..
Eqa, dulu2 rajin la.. skang ni da kurang rajin.. hahha..

Insya-Allah buku ni mmg seronok untuk dibaca.. nak2 pulak siap begambar dan bewarna pulak tu..
touya said…
Jangan lupa baca buku tu sebelum tidur