Keywords yang Mencuri Tumpuan Pengguna Internet


Klik pada imej untuk paparan jelas


Assalamualaikum..

Bertemu kita lagi untuk sekian kalinya dalam pengisian pertama di bulan Mac 2011. Berceloteh tentang dunia blog dan internet. Dipertemuan kali ini saya ingin menyentuh serba sedikit tentang kata kunci (keyword) yang mencuri tumpuan pengguna enjin carian google untuk minggu ini. Review ini berpandukan kepada sebuah lagi blog milik saya "Rapid Reading News Feed" yang baru beberapa bulan beroperasi.  Pengunjung pada satu-satu masa mencecah sehingga 300 orang. Menakjubkan! 


Kata kunci yang menjuarai carta serta yang sentiasa menjadi tumpuan pengunjung adalah berkisar tentang kisah seorang superstar klasik bernama "Zsa Zsa Gabor". 

Kata kunci yang menghuni di tempat kedua ialah tentang American Idol "Jacob Lusk" yang sedang bersiaran secara langsung di kaca televisyen FOX. Ternyata rancangan realiti ini menjadi pilihan pembaca dan pengguna internet di serata dunia.

Kata kunci ketiga adalah berkisar tentang kisah kematian seorang warga London yang menjalani pembedahan membesarkan pinggulnya di Amerika Syarikat, Claudia Aderotimi. Kisah yang begitu tragic dan menyedarkan ramai orang barangkali. hahha..

Terima kasih kepada pengguna internet yang sudi meluangkan masa di ruang blog saya. Hahha.. Kepada teman-teman blogger yang sudi memberi sokongan silalah berkunjung ke blog baru saya. Rapid Reading News Feed. Sekian.

p/s : Kadang-kadang apa yang kita cuba tampilkan itu menjadi kesukaan, namun ada ketikanya menimbulkan kebencian. Renungkan.

Dari Pena Penulis,


Comments

APi said…
ramai yang gemarkan nya..
gardeniaaaa..



eh..
blog anda..^^
fiezah91 said…
byk btl blog atok ni.hahaha