Pemenang Creative Youth Blog Contest Hari Belia Negara 2010



Assalamualaikum...


Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana blog Naluri-ini telah tersenarai di antara 10 blog pilihan oleh pihak ITYM. Gembira kerana setelah berhempas pulas mengerah idea untuk menyiapkan entri dalam jangkamasa yang begitu suntuk, akhirnya membuahkan hasil. Di bawah adalah senarai 10 blog yang terpilih.

































"Dengan adanya contest seperti ini dapat membuktikan bahawa blogger juga mampu menyumbang kepada negara dan tanah air. Baiklah.. mengenai contest ini kami telahpun berbincang dengan pegawai kementerian untuk memilih hanya 10 blog sahaja untuk diberikan sijil.. Maaf sekali lagi.. untuk makluman anda contest ini adalah satu cubaan awal untuk kami mendekati blogger.. kami juga maklum bahawa banyak kekurangan yang perlu kami baiki..

Mengenai janji kami untuk menyerahkan 50 blog belia kepada Perdana Menteri Kita Datuk Sri Najib Tun Razak adalah tidak kesampaian.. harap maklum.. perancangan pada hari belia tersebut tergendala dan terpaksa diubah disaat akhir kerana PM kita telah menyingkatkan laluan untuk hari belia negara atas sebab tertentu.. maka 50blog tersebut hanya dapat diserahkan kepada Menteri Sain Dan Teknologi Datuk Seri Dr. Maximus Johnity Ongkili pada hari tersebut dan beliau telah berjanji untuk mendekati blogger dan menyediakan lebih banyak kemudahan untuk blogger..
Baikalah kita terus ke agenda asal.. setelah meneliti lebih kurang 80 blog yang mendaftar kami telah memilih 10 yang terbaik untuk diberikan sijil.. keputusan ini adalah muktamad dan ianya adalah keputusan akhir dari kami dan pegawai kementerian belia sendiri.. diharap anda semua berpuas hati dan TAHNIAH kepada pemenang"


Dari Pena Penulis,
---YUSENZE---

Comments